團年飯對我o既定義

Well, this refers to posts 嚼通天 (Win’s Seafood Restaurant) 食團年飯 and 團年飯 at Queenie’s house

個個人都話團年飯係同一家人開開心心同台食飯。 我o既定義大致相同, 開開心心同台食飯 。 但對我0黎講: ‘一家人’係指朋友, 我D朋友就係我’一家’。 識得我D人都知, 我同我老豆老母關係非常差,差到連有D朋友都唔敢相信去到邊個位。 上年佢地已經過左我的底線, 差不多一年都無同對方講過任何o野或同台食飯, 如果同台食飯的話, 一定無o野講再加世界大戰。 以前都超小係屋企食飯咖啦, 每次就算食, 都係用兩、三分鐘就即閃, 所以我知道勉強一定係無幸福o既。 講真, 如果真係關係好的話, 日日都可以食團年飯啦!

to be continued…

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.